KUALA
LUMPUR, 12 Jun 2024 - Tourism Malaysia telah menganjurkan sesi B2B
(business-to-business) bersempena dengan program ROAD TO VMY2026: RESTRATEGISE
THE MARKETING ACTION PLANS FOR TM OVERSEAS OFFICE.
Program ini
bertujuan untuk mewujudkan kerjasama perniagaan, mengemas kini produk, dan
mencapai persefahaman bersama dengan pelbagai pemegang taruh pelancongan di
negara ini.
Kerjasama
yang sedia ada antara pemain industri akan terus membantu meningkatkan
penglibatan industri, perniagaan, dan mewujudkan kerjasama yang baik menjelang
Tahun Melawat Malaysia 2026.
Tourism
Malaysia menghargai semangat setiakawan dengan rakan industri yang telah hadir
dalam sesi ini antaranya ejen pelancongan, produk pelancongan, wakil
penerbangan, dan pengusaha hotel.
Sesi B2B
ini turut dihadiri oleh pengarah, wakil pemasaran pejabat Tourism Malaysia luar
negara, serta pegawai tertinggi Tourism Malaysia, termasuk Ketua Pengarah
Tourism Malaysia.
No comments:
Post a Comment
Note: only a member of this blog may post a comment.