Tuesday 18 June 2019

Over 80 attend conference on Sabah, Sarawak tourism potential


KUALA LUMPUR, June 18 (Bernama) -- The Conference on Tourism Potential in Sabah and Sarawak organised by the Malaysian Investment Development Authority (MIDA) received over 80 participants from the Malaysian Association of Hotel Owners (MAHO), Malaysian Association of Amusement Themepark and Family Attractions (MAATFA), hoteliers, tourist attraction operators and business chambers among others.

The conference, held at MIDA Sentral here today, focused on ensuring that the domestic tourism industry players were well informed about the hospitality ecosystems in Malaysia and to encourage new investments into Sabah and Sarawak, MIDA said in a statement today.

“As such, it featured presentations by the Healthcare, Education and Hospitality Division of MIDA, MOTAC and MIMOS Bhd, several panel discussions and one-to-one networking session between the participants and MIDA, MOTAC, KePKAS, MTACYS, SEDIA, MyCEB, MAHO and MAATFA,” it said.

Catherine Ridu, senior director of the services sector development division at the Ministry of International Trade and Industry (MITI), said with the upcoming Visit Malaysia 2020 campaign, Malaysia hopes to target 30 million international tourists and RM100 billion in tourist receipts.

“There are many exciting opportunities for our domestic tourism stakeholders, especially those in Sabah and Sarawak, to support this landmark campaign. Therefore, it is crucial for us to strategically position our domestic tourism industry and maximise its capacity to propel the country’s economic transformation,” she said.
-bernama.
http://www.mida.gov.my

2 comments:

  1. CAPITAL LOANS LLC
    We provide personal loans for debt consolidation, bad credit loans, secure loans, loans for bad credit and instant secured loans with cheap rates. Do you have a firm or company that need loan to start up a business or need a personal loan, Debt consolidation? We will provide you with loan to meet your needs.

    Note: We offer the following loan services
    *Commercial Loans.
    *Personal Loans.
    *Business Loans.
    *Investments Loans.
    *Development Loans.
    *Acquisition Loans .
    *Construction loans.
    *Business Loans etc
    For more information contact us through our Email: capitalloansllcfunding@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Nama saya Mrs. Effie Kustiyo dari jl panji 22 rt 5/4, malang, Indonesia. Saya adalah kesaksian sejati RIKA ANDERSON LOAN COMPANY sebagai salah satu orang paling bahagia di Indonesia saat ini dan saya mengatakan pada diri sendiri bahwa pemberi pinjaman yang menyelamatkan keluarga saya dari situasi buruk kami, saya akan memberi tahu namanya kepada dunia dan saya sangat senang mengatakannya bahwa keluarga saya kembali dan bahagia selamanya karena saya mendapat hibah pinjaman sebesar Rp85.000.000 untuk memulai hidup saya karena saya adalah seorang ibu dengan 7 anak dan semuanya bergantung pada saya.

    ketika saya mencoba untuk mendapatkan pinjaman Dari bank dan bank online menolak saya pinjaman mereka mengatakan bahwa pendapatan sangat rendah dan saya tidak memiliki jaminan untuk pinjaman jadi saya online dan semuanya menjadi lebih sulit karena mereka menipu uang saya dari saya dengan janji untuk membantu saya tetapi semua kebohongan.

    Saya bertemu dengan tiestimony di facebook dan di blog tentang Mother RIKA ANDERSON LOAN COMPANY beberapa kali dan saya bertanya-tanya apakah itu asli sehingga saya menghubungi beberapa penguji Mother Sabrinar Aditya di email sabrinaraditya59@gmail.com saya menghubungi Mother Maria Fadhlan di facebook dan email mariafadhlan@gmail.com dan saya juga menghubungi ibu Margaretha Asmaran di Facebook whatsapp dan email margarethaasmaran@gmail.com

    Saya akhirnya menghubungi CEO RIKA ANDERSON LOAN COMPANY di whatsapp dan saya merujuk ke email perusahaan

    Email: rikaandersonloancompany@gmail.com
    Office Whatsapp .: +19147057484

    mengirim pinjaman yang mengubah hidup saya dan keluarga saya, RIKA ANDERSON LOAN COMPANY di mana Juruselamat Tuhan dikirim untuk menyelamatkan keluarga saya dan pada awalnya saya pikir ini tidak mungkin karena pengalaman masa lalu dan janji-janji palsu tetapi saya terkejut, saya menerima pinjaman saya sebesar Rp85.000.000 dan saya akan menyarankan siapa pun yang benar-benar membutuhkan pinjaman untuk menghubungi perusahaan, melalui email di: Email: rikaandersonloancompany@gmail.com Office Whatsapp .: +19147057484 karena mereka adalah pemberi pinjaman yang paling memahami dan baik. Jika Anda membutuhkan pinjaman atau cara mendapatkan pinjaman asli, perusahaan Rika Anderson dapat membantu Anda.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.