Wednesday 13 June 2018

Baik Punya Concert 4D @ Istana Budaya, Kuala Lumpur ( 26 ~ 28 Julai 2018 )


Baik Punya Concert 4D menampilkan empat sahabat berbakat iaitu Dato’ Awie, Dato’ Afdlin Shauki, Dato’ AC Mizal dan Dato’ Hans Isaac. Ya, 4Dato’ di dalam 4Dimensi! Tiada kena-mengena dengan nombor ekor, harap maklum.

Chemistry di antara 4 orang seniman ini amat kuat dan sentiasa berjaya menghiburkan penonton. Kejayaan filem Baik Punya Cilok, Cuci, Buli, serta pertunjukan teater Cuci The Musical, dan Teater Baik Punya Cilok adalah bukti bahawa persahabatan mereka bukan saja menjadi di dunia luar malah di layar filem dan juga di atas pentas.

Baik Punya Concert 4D bukan sahaja akan menonjolkan nyanyian, malah Baik Punya Concert 4D mempunyai naratifnya yang tersendiri tentang perjalanan hidup empat sahabat ini yang akan dipersembahkan dalam sketsa-sketsa pendek.

Nyanyian Dato’ Awie, Dato’ Afdlin Shauki, Dato’ AC Mizal dan Dato’ Hans Isaac akan diiringi oleh sebuah kumpulan muzik yang diterajui pengarah muzikal terkemuka, Datuk Acis.

Penceritaan Baik Punya Concert 4D pula akan dibantu oleh seorang pelipur lara etnik yang tidak asing lagi iaitu
Encik Kamrul Hussin (dari kumpulan muzik tradisional Geng Wak Long).

Senarai lagu yang akan dipersembahkan pasti akan membuat penonton turut menyanyi, menari dan bersama menggegarkan panggung Istana Budaya. Dari lagu original muzikal Cuci dan filem Baik Punya Cilok ke lagu-lagu evergreen sehinggalah ke lagu-lagu popular terkini. Baik Punya Concert 4D pasti akan membawa anda melangkaui jalan kenangan zaman-berzaman.



Baik Punya Concert 4D akan menemui penonton pada 26 Julai sehingga 28 Julai 2018 pada jam 8.30 malam di Istana Budaya, Kuala Lumpur. Harga tiket bermula dari RM98! Untuk sebarang pertanyaan tentang pakej korporat atau pembelian secara pukal, sila hubungi Tall Order Sdn. Bhd. di talian 03-4253 2241
-AirAsia RedTix.
https://airasiaredtix.com/baikpunyaconcert  

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.